کد خبر : 21553
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 0:16

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

اکثر فوتی های کرونایی خوزستان فرایند واکسیناسیون را کامل نکردند

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در خوزستان اکثر موارد مرگ و میر علاوه بر داشتن بیماری زمینه‌ای، واکسن تزریق نکرده‌اند یا واکسیناسیون خود را کامل نکرده‌اند.

3988723 اکثر فوتی های کرونایی خوزستان فرایند واکسیناسیون را کامل نکردند

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، محمدحسین سرمست شوشتری پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای نسبت به شرایط کرونایی استان خوزستان هشدار داد و بیان کرد: هنوز به پیک بیماری نرسیده‌ایم و ممکن است در دو هفته آینده شاهد شدت بیشتر بیماری باشیم و تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی، بستری‌ها و فوتی‌ها افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه اکنون بیش از ۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های ICU اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا اشغال شده اظهار کرد: احتمالاً در هفته‌های آینده شاهد افزایش موارد مرگ و میر باشیم.

سرمست شوشتری با بیان اینکه در صورت ادامه این روند بیماری و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی شرایط سختی خواهیم داشت و شاید این شرایط تا نوروز ادامه داشته باشد، گفت: علاوه بر این ممکن است در ایام عید نوروز کسب و کار مختل شود؛ در خوزستان اکثر موارد مرگ و میر علاوه بر داشتن بیماری زمینه‌ای، واکسن تزریق نکرده‌اند یا واکسیناسیون خود را کامل نکرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.