کد خبر : 25682
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 19:33

بازگشت آرامش‌ نسبی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اهواز

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز: رونمایی از ۱۸ دستگاه اتوبوس اسکانیا و ۲۲ دستگاه اتوبوس آتروس در این کلانشهر برگزار شد.

IMG 20230203 192638 405 بازگشت  آرامش‌ نسبی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اهواز

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ مراسم رونمایی از ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید با حضور استاندار خوزستان، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، فرماندار اهواز، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و معاونان ارشد استانداری و شهرداری و حضور گسترده مردم شهید پرور اهواز، پس از اقامه نماز جمعه مقابل مصلی مهدیه حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

رضا بزاز زاده در این مراسم گفت:: خدا را شاکریم که پیگیری‌ها مثمرثمر واقع شد و توانستیم امروز جمعه، ۱۴ بهمن ماه و در آستانه شب ولادت مولا امیرالمومنین (ع)، ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید را از ۲ شرکت ایرانخودرو دیزل و عقاب افشان به مردم اهواز هدیه کنیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید آتروس، ساعت ۳ بامداد امروز وارد اهواز شدند، افزود: تلاش‌های صورت گرفته برای ورود اتوبوس‌های جدید به این کلانشهر نشانه این است که در استفاده و بهره برداری از اتوبوس‌های جدید حتی یک روز هم فرصت سوزی نخواهیم کرد و با توجه به نیازسنجی صورت گرفته درصدد افزایش سطح خدمات دهی هستیم.

بزاز زاده ادامه داد: براساس قولی که به مردم اهواز دادیم تا ورود آخرین اتوبوس خریداری شده و کسب رضایتمندی شهروندان از پای نخواهیم نشست و تلاش می‌کنیم تا پایان امسال تعداد اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی را نزدیک به ۲ برابر افزایش دهیم و تاحدودی آرامش را به حمل و نقل عمومی اهواز برگردانیم.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز می‌گوید: در مجموع ۶۴ دستگاه اتوبوس شهری از شرکت ایرانخودرو دیزل (آتروس) و ۶۵ دستگاه اتوبوس از شرکت عقاب افشان (اسکانیا) خریداری شده است که امروز آیین رونمایی از ۲۲ دستگاه اتوبوس جدید آتروس و ۱۸ دستگاه اتوبوس اسکانیا را برگزار کردیم.

به گفته این مقام مسئول؛ براساس نظر کارشناسی و برنامه ریزی انجام شده، اتوبوس‌ها پس از گذراندن مراحل اداری بیشتر در مسیر‌های مناطق محروم و کم برخودار استفاده خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.