کد خبر : 20809
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 19:48

برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت روستای مکسر

فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری ۸ نفر از عاملان درگیری دسته جمعی و مخلان نظم و آرامش اهالی روستای مکسر خبر داد. سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز در این باره گفت: باتوجه به درگیری بین دوطایفه در روستای مکسرکه منجر به قتل دو نفر شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار

فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری ۸ نفر از عاملان درگیری دسته جمعی و مخلان نظم و آرامش اهالی روستای مکسر خبر داد.

سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز در این باره گفت: باتوجه به درگیری بین دوطایفه در روستای مکسرکه منجر به قتل دو نفر شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: درگیری وتیراندازی‌ها و نقل مکان یکی از طرف‌های درگیری و بدنبال آن به آتش کشیده شدن چندباب منزل مسکونی خالی از سکنهرخ داد که ماموران پلیس با رصد تحرکات وانجام کار اطلاعاتی مستمرعاملان نزاع ومخلان نظم وامنیت را شناسایی کردند.

به گفته سرهنگ دالوند ماموران پلیس ضمن هماهنگی قضایی وتشکیل تیم‌های عملیاتی، بامداد امروز اقدام به بازرسی از منازل طرفین درگیری کرده که در مجموع ۸نفر از هر دو طرف نزاع دستگیر و دو دستگاه خودروی پژو و تیبا در همین ارتباط توقیف، روز قبل نیز تعداد۳۰۰ راس دام که در جریان درگیری‌ها از سوی طرفین در محلی خارج روستا مخفی گردیده بودند کشف تا تعیین تکلیف تحویل شخص معتمد گردیدند.

فرمانده انتظامی اهواز اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی روانه زندان شدند و دستگیری قاتل یا قاتلین، همچنین سایر منازعین وعاملان ناامنی روستا تا آخرین نفر در دستور در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان باید بدانند که پلیس در مواجهه با هرگونه هنجارشکنی بسیار قاطع و بدون هرگونه چشم‌پوشی برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده این‌گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.