کد خبر : 27579
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 21:29

عملکرد درخشان فولاد خوزستان در ۸ ماهه نخست سال ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب

شرکت فولاد خوزستان با وجود محدودیت‌های برق در تابستان امسال و رکود بازارهای داخلی و جهانی فولاد، عملکرد بسیار موفقی را در ۸ ماهه نخست سال جاری به ثبت رسانده و درآمد فروش محصولات آن از آغاز امسال تا انتهای آبان، بیش از ۹۰ درصد کل درآمد این شرکت در ۱۲ ماهه سال گذشته بوده است.

کارنامه درخشان فولاد خوزستان در ۸ ماهه نخست سال جاری عملکرد درخشان فولاد خوزستان در ۸ ماهه نخست سال ۱۴۰۲

🔸️ درآمد فروش محصولات فولاد خوزستان در ۸ ماهه نخست سال جاری ۴۷ هزار و ۸۴۹ میلیارد تومان بوده است که جهش ۵۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

 

🔸 فولاد خوزستان از ابتدای فروردین تا انتهای آبان سال جاری، بیش از ۲.۷ میلیون تن محصول شامل شمش فولادی، اسلب، آهن اسفنجی و گندله به بازارهای داخلی و جهانی عرضه کرده است که ۹.۱ درصد بیش از مدت مشابه سال گذشته است.

 

🔸 این شرکت بیش از ۲ میلیون تن از محصولات مختلف زنجیره آهن و فولاد را در ۸ ماهه نخست امسال در بازار داخلی به فروش رسانده است که حاکی از رشد ۲۸.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ است.

 

🔸 فولاد خوزستان به‌عنوان بزرگ‌ترین تامین‌کننده نیاز بازار داخلی به فولاد میانی (بیلت، بلوم و اسلب)، در ۸ ماهه نخست سال ۱۴۰۲، بیش از ۱.۵ میلیون تن فولاد میانی به بازار داخلی تزریق کرده است که رشد ۱۵.۱ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد. بدین‌ترتیب، فولاد خوزستان نقش بی‌بدیلی در تامین نیازهای نوردکاران داخلی و صنایع پایین‌دستی در سال جاری داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.