پیکر پلیس فداکار دزفول به خاک سپرده شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب ،در این مراسم استاندار خوزستان، فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان استانی و محلی و اقشار مختلف مردم ولایتمدار دزفول در آیین تشییع پیکر مطهر شهید نادری از حسینیه ثارالله تا شهید آباد دزفول حضور داشتند. صبح چهارشنبه ۷آذر ۹۷ رئیس کلانتری

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب ،در این مراسم استاندار خوزستان، فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان استانی و محلی و اقشار مختلف مردم ولایتمدار دزفول در آیین تشییع پیکر مطهر شهید نادری از حسینیه ثارالله تا شهید آباد دزفول حضور داشتند.
صبح چهارشنبه ۷آذر ۹۷ رئیس کلانتری ۲۰ دزفول همراه با تعدادی از پرسنل برای اجرای حکم دستگیری یک سارق به محل اختفای وی در مسکن مهر زیباشهر مراجعه کردند که سارق اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.
سروان نادری در این تیراندازی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان بزرگ دزفول بدلیل شدت جراحت به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
متهم پس از شلیک به سمت ماموران پلیس خودکشی کرد.
آئین وداع با پیکر این شهید نیز شامگاه پنجشنبه با حضور گسترده دوستداران محافظان امنیت در حسینیه ثاراله دزفول برگزار شد.
فرماندار ویژه شهرستان، امام جمعه و نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت این شهید بیانیه های مشترکی صادر کردند.
در این بیانیه آمده است: شهادت اصلی ترین گذرگاه رسیدن به معبود الهی است و پیوندگان این راه در زمره مهم ترین بندگان و صالح ترین انسان ها قرار دارند.
این بیانیه می افزاید: لوح ماندگار انقلاب اسلامی ایران مملو از جانفشانی بزرگمردان و شیر زنانی است که تاریخ را جاودانه کرده و فرهنگ شهادت و ایثار را به عنوان مانا ترین الگو از امام و مقتدی خویش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وارث گردیده اند.
در این بیانیه آمده است: بار دیگر استان خوزستان و پایتخت ایثار و مقاومت برای تامین امنیت این مرز و بوم یکی از بهترین فرزندان خود را تقدیم کرد.
به گفته فرهاد جاموسی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دزفول پیشنهاد نامگذاری کلانتری زیبا شهر به نام شهید حاجی مراد نادری در شورای نامگذاری و کمیسیون فرهنگی شورای شهر دزفول مطرح و این کلانتری به نام وی نامگذاری خواهد شد/ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.