کد خبر : 5599
تاریخ انتشار : جمعه 13 اردیبهشت 1398 - 0:29

محورL200 تقاطع غیر همسطح شهید کجباف(چهارشیر) در ایستگاه پایانی قرار گرفت

معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز عنوان کرد: محورL200 تقاطع غیر همسطح شهید کجباف در ایستگاه پایانی قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، محمد صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: عملیات احداث محور چپ گردL200 غرب به شمال تقاطع غیر همسطح شهید کجباف(چهارشیر) مراحل پایانی را طی می کند. وی اضافه کرد: عملیات سازه

معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز عنوان کرد: محورL200 تقاطع غیر همسطح شهید کجباف در ایستگاه پایانی قرار گرفت.

IMG 20190503 011744 734 300x300 محورL200 تقاطع غیر همسطح شهید کجباف(چهارشیر) در ایستگاه پایانی قرار گرفت
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، محمد صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: عملیات احداث محور چپ گردL200 غرب به شمال تقاطع غیر همسطح شهید کجباف(چهارشیر) مراحل پایانی را طی می کند.

وی اضافه کرد: عملیات سازه ونصب عرشه پل به اتمام رسیده است و در حال حاضر مراحل پایانی و نهایی عملیات بر روی عرشه و رمپ پل که شامل ایزولاسیون و احداث پیاده روها، هند ریلها، پایه های تجهیزات ترافیکی، به منظور ایمن سازی عرشه وکنترل ترافیک بر روی این محور ادامه دارد.

صفری گفت: با اجرای لایه آسفالت طی روزهای آینده بر روی محور L200 این محورآماده بهره برداری خواهدشد و شهروندان عزیز برای سفر بسمت مناطق شمالی که شامل(کوی نیرو،کوی پیروزی، کوی عابدی، کوی شاهد زیتون کارمندی، کوی مهندسین،کوی زرگان وفرهنگیان و شهرهای شمالی استان) و همچنین مناطق شمالی میدان شهید بندر از این محور تردد خواهند کرد و هیچ انتظار و توقفی دراین محور نخواهند داشت.

معاون فنی وعمرانی با اشاره به اینکه در محورL200 تمام توقفها حذف شده اند و این امر موجب کاهش مصرف سوخت ، انرژی، زمان و هزینه شهروندان و همچنین افزایش رضایتمندی شهروندان را در پی خواهد داشت, اظهار کرد: با توجه به اینکه سال گذاشته محورL 100 تکمیل و به بهره برداری رسید، امسال نیز درصورت بهر ه برداری از محورL 200 طبق مطالعات و بررسیهای انجام شده چیزی حدود ۶۰ الی۷۰ درصد از مشکلات ترافیک میدان شهید بندر مرتفع می شود.

محمد صفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشخصات فنی این پروژه گفت: پروژه فوق ، بزرگترین تقاطع غیر همسطح جنوب ایران است که شامل ۵/۱ کیلومتر پل سازی و بصورت ۴ سطحی است.

وی در‌ ادامه افزود: عملیات اجرایی محورL500 محور چپ گرد جنوب بسمت غرب یعنی محور میدان دروازه بسمت میدان نخل نیز آغاز شده و تعدادی از ستونهای آن احداث و همچنین عملیات تولید قطعات سگمنت های عرشه پل این محور شروع شده است وطبق برنامه زمانبندی شده قبل از دهه فجر امسال این محور تکمیل و بهره برداری خواهد شد، تا شهروندان گرامی بتواند از این محور برای جابجای و سفر درون شهری بهترین بهره وری و استفاده را ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.