کد خبر : 21299
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 9:02

جشنواره فیلم فجر در ۳ سینمای اهواز برگزار می‌شود

معاون اداره‌کل ارشاد خوزستان گفت: چهلمین جشنواره فیلم فجر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سه سینمای اهواز اکران می‌شود. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ️ناصر چنانی، معاون هنری و سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: برای اکران فیلم‌های جشنواره با سه سینمای هلال، ساحل و اکسین هماهنگی شده و در این

معاون اداره‌کل ارشاد خوزستان گفت: چهلمین جشنواره فیلم فجر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سه سینمای اهواز اکران می‌شود.

606901209 جشنواره فیلم فجر در ۳ سینمای اهواز برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ️ناصر چنانی، معاون هنری و سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: برای اکران فیلم‌های جشنواره با سه سینمای هلال، ساحل و اکسین هماهنگی شده و در این جشنواره ۱۶۸۰سانس آماده پخش شده است.

وی با بیان اینکه در اکران این فیلم‌ها روزانه شش سانس و در مجموع ۱۰۸۰ صندلی هر روز برای هر سانس در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، افزود: قیمت بلیت طبق نظر جشنواره و سایت‌های ایران تیک، سینما تیکت، گیشه و سمفا است.

چنانی بیان کرد: ۱۶ فیلم شاخص جشنواره از جمله خائن‌کشی، ملاقات خصوصی، مردبازنده، بدون قرار قبلی، شادروان، شهرک، دسته دختران، لایه‌های دروغ، ماهان، هناس، بیرو، موقعیت مهدی، نمور، علفزار و ضد در سینماهای اهواز نمایش داده خواهند شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استان خوزستان در برگزاری جشنواره نسبت به استان‌های دیگر پیشقدم است گفت: برای اولین بار در کنار سینماها اکران برخی از فیلم‌های جشنواره در مناطق محروم و با سامانه سیار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره برنامه‌های جنبی مانند جلسات نقد و بررسی، تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان و کارگاه‌های آموزشی با حضور استادان برگزار خواهد شد.

این مسئول اظهار کرد: سه رویداد هنری قبل از جشنواره فجر شامل هشتمین جشنواره فیلم و عکس در قالب یک جشنواره و با حضور ۱۵۰ اثر از فیلم‌سازان استان خوزستان، چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی و ملی کودک و نوجوان رویداد عشق تا نستعلیق و شبانه‌های موسیقی و نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای به اجرا درآمدند.

چنانی همچنین به راه‌یابی سه گروه نمایشی تئاتر استان خوزستان به جشنواره تئاتر فجر اشاره کرد و گفت: از گروه‌های نمایشی استان خوزستان «مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ»، «عندما تنتهی تسقط» و «مصریه» به جشنواره تئاترفجر راه پیدا کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.