کد خبر : 27483
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 - 19:32

صلاحیت داوطلبان در خوزستان با شرایط حداقلی مورد تایید قرار گرفت

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: در این استان صلاحیت نامزدها حتی با شرایط حداقلی در راستای ایجاد فضای پرشور انتخاباتی مورد تایید قرار گرفته است.

14020801000388 Test PhotoN صلاحیت داوطلبان در خوزستان با شرایط حداقلی مورد تایید قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ عبدالله افرازه شهاوند رئیس ستاد انتخابات خوزستان امروز در نشست استفاده از ظرفیت بانوان به منظور افزایش مشارکت در انتخابات اظهار کرد: با توجه به تایید صلاحیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان امکان مشارکت گرایش‌های سیاسی مختلف در انتخابات پیش‌رو فراهم است.

وی با بیان اینکه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت چهار مولفه مهم انتخابات هستند، گفت: در این استان صلاحیت نامزدها حتی با شرایط حداقلی در راستای ایجاد فضای پرشور انتخاباتی مورد تایید قرار گرفته است.

افرازه شهاوند خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش‌رو نامزدها امکان استفاده از امکانات دولتی را دارند و در این راستا در حال انجام برنامه‌ریزی‌های لازم هستیم تا برای گفت‌وگو با مردم و انجام تبلیغات انتخاباتی سالن‌های دستگاه‌های دولتی را بر اساس قرعه در اختیار آنان قرار دهیم.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان افزود: صداوسیما نیز موظف است برای ۱۴ حوزه‌ی انتخابیه، ۱۴ فرکانس جدا تعریف کند تا مردم از برنامه‌‌ی نامزدهای انتخاباتی آگاه شوند. در عین حال سامانه شفافیت مالی نیز در راستای ثبت اطلاعات مالی کاندیداها آغاز به کار خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم امیدآفرینی در بین مردم خاطرنشان کرد: تبیین اقدامات انجام شده توسط دولت یکی از وظایف مهمی است که در آستانه‌ی انتخابات بر عهده داریم و در این راستا مدیران، نخبگان، ورزشکاران و سایر آحاد مردم برای بالابردن مشارکت در انتخابات باید به میدان بیایند.

افرازه شهاوند با اظهار اینکه توطئه دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات در خوزستان بی‌نتیجه است، یادآور شد: میزان مشارکت خوزستانی در مراسم ۲۲ بهمن‌ماه گذشته در مقایسه با سال‌های قبل بین ۴۵ تا ۱۲۰ درصد رشد داشت و ما پیش‌بینی می‌کنیم که مشارکت مردم این استان در انتخابات آینده نیز بالای ۵۰ درصد خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.