کد خبر : 22132
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400 - 20:24

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان:

همه فعالیت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزادند

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید:

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با تاکید بر اعمال محدودیت‌های هوشمند و نظارت بر اجرای این محدودیت‌ها گفت: در دور جدید اعمال محدودیت‌ها هیچ گونه تعطیلی نداریم و همه فعالیت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزاد هستند.

62141047 همه فعالیت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزادند

ولی‌الله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی کرونا که امروز (۹ اسفندماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در کشور مدیریت کرونا را به مدیران ارشد داده‌اند و این مساله بیانگر آن است که کرونا تنها مربوط به بخش بهداشت نیست و باید تمام امکانات حکومتی، کشوری و استانی برای مهار بیماری به کار گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، وی با اشاره به اهمیت نقش فرمانداران در اجرای موفق طرح شهید سلیمانی برای کنترل کرونا در شهرستان‌های خوزستان، افزود: فرمانداران در همه شهرستان‌ها باید ادارات را پای کار بیاورند و با نوبت‌بندی، از امکانات آن‌ها استفاده کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: فرمانداران باید از توان شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز برای طرح شهید سلیمانی استفاده کنند تا شاهد اجرای موفق این طرح در شهرستان‌ها باشیم.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی با توجه به اینکه درصد واکسیسناسیون در کشور بالا رفته است، نوع اعمال محدودیت‌ها نسبت به سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود. اکنون شرایط و محدودیت‌ها به محدودیت‌های هوشمند تبدیل شده و هیچ منع تردد شهری و بین شهری نداریم.

حیاتی با بیان اینکه تذکرات لازم به دستگاه‌های اجرایی برای اعمال محدودیت‌های هوشمند در استان خوزستان داده شده است، گفت: در دور جدید اعمال محدودیت‌ها هیچگونه تعطیلی نداریم و همه فعالیت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزاد هستند.

وی تصریح کرد: همه فعالیت‌ها در استان خوزستان برقرار هستند اما با اعمال محدودیت‌های بیشتر و هر بخشی که قوانین و پروتکل‌ها را رعایت کند می‌تواند فعالیت داشته باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: از سوی قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد کرونا و دستگاه‌های ناظر باید نظارت شدیدی بر اجرای پروتکل‌ها به عمل آید تا پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن اجرایی شوند.

وی افزود: همه کسب و کارها، تالارها، رستوران‌ها و… باز هستند اما باید با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت پروتکل‌ها فعالیت کنند. همه خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان در این بخش‌ها نیز باید دو دوز واکسن تزریق کرده باشند.

حیاتی گفت: روند حمل و نقل درون شهری و برون شهری همچنان به قوت خود باقی و برقرار است اما رانندگان حتما باید دو دوز واکسن زده باشند و اگر نسبت به واکسیناسیون اقدام نکنند، توسط پلیس جریمه خواهند شد.

وی با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون افزود: افرادی که در واکسیناسیون خود تاخیر دارند باید هرچه سریعتر به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن تزریق کنند. امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون بتوانیم با این بیماری مقابله کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان افزود: خط‌مشی مقابله با کرونا که اکنون در خصوص محدودیت‌های هوشمند دنبال می‌شود دقیق، علمی و منطقی است و به سلامت مردم کمک می‌کند اما این مساله به شرطی است که بر اجرای پروتکل‌ها نیز نظارت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.