کد خبر : 20273
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 20:31

وقتی یک رسانه در خوزستان اخلاق را ذبح می‌کند!

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

یکی از رویکردهای نظام جمهوری اسلامی ایران ترویج اخلاق در سطوح مختلف فردی، اجتماعی و حتی رسانه ای است، رویکردی که در چند سال گذشته مدیر یکی از خبرگزاری های کشوری در خوزستان کمتر به آن توجه داشت.

 

IMG 20211129 202823 274 وقتی یک رسانه در خوزستان اخلاق را ذبح می‌کند!

 

او نشان داده بیش از آنچه به دنبال حق گرایی، بازنمایی واقعیت ها، اجتناب از بازی های رسانه ای و ترویج محاسن اخلاقی باشد، به دنبال حمایت از مسئولان مسئله داری است که گاها توسط نهادهای نظارتی رأی به برکناری آن ها داده شده است.

 

تقلیل جایگاه این خبرگزاری در خوزستان به یک پایگاه خبری شخصی یکی دیگر از آسیب هایی است که به نظر می‌رسد گریبان گیر این رسانه شده است.

 

در تازه ترین موضع گیری این رسانه در مورد گزینه مدیرکلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با تداوم حمایت از مسئول معزول شهرداری اهواز و جبهه گیری علیه منتقدان وی سعی در غوغاسالاری رسانه ای دارد.

 

رویکردی که پس از انتشار یک توییت در فضای مجازی و تخریب یکی از گزینه های مدیرکلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان توسط این مدیر رسانه با انتقاد فعالان مطالبه گر دیگر رسانه ها همراه و در نهایت موجب حذف پست های صفحه اینستاگرامش شد.

 

 

حمایت این مدیر رسانه ای از مسئول معزول شهرداری که کاری جز شکایت از منتقدین خود و کشاندن آن ها به دادگاه های مختلف استان در زمان مسئولیت انجام نداد، در بلندمدت موجب بی اعتمادی مردم و اصحاب رسانه به وی خواهد شد.

 

 

رویکردی که اگر با اصلاح همراه شود می‌تواند موجب بازگشت اعتبار این رسانه در بین مخاطبان خود و سایر رسانه های استان و کشور گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.