کد خبر : 3608
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آذر 1397 - 22:07

محسن شیخی علیزاده سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز شد.

طی حکمی از سوی دکتر علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، محسن شیخی علیزاده به سمت سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز منصوب گردید.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، در حکم مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان آمده است: با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام، نظر به شایستگی، تهعد و سوابق

طی حکمی از سوی دکتر علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، محسن شیخی علیزاده به سمت سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز منصوب گردید.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، در حکم مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان آمده است:

با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام، نظر به شایستگی، تهعد و سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز منصوب می شوید. با توجه به وظایف مهم جمعیت هلال احمر و شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان، از جنابعالی انتظار می رود مطابق شرح وظایف مصوب جمعیت هلال احمر ضمن بهره گیری از توان سایر همکاران و افراد صاحبنظر، تمام همت و توان علمی و تخصصی خود را در جهت نیل به اهداف جمعیت به کار گیرید.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت تحقق اهداف والای جمعیت از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.

 آیین تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز با حضور مشاوران مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان برگزار و از تلاش های آقای علیرضا پوراسترکی، رئیس سابق این جمعیت تقدیربعمل آمد.8ac0840e e64d 42dd beb0 c38aa5baee14 204x300 محسن شیخی علیزاده سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز شد.

محسن شیخ علیزاده پیش از این سرپرست مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان خوزستان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.