کد خبر : 22709
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 - 12:23

حمایت مدیر غیربومی تازه کار، از ضرب و شتم ارباب رجوع بندرماهشهری

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

طی روزهای اخیر، ارباب رجوعی پا به سن گذاشته که برای انجام امورات بیمه ای خود به شعبه دوم تامین اجتماعی بندرامام‌خمینی مراجعه کرده بود با رفتار خشونت آمیز مدیریت و حراست آن سازمان مواجه شد.

837024 حمایت مدیر غیربومی تازه کار، از ضرب و شتم ارباب رجوع بندرماهشهری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر، مردی پا به سن گذاشته برای رفع مشکل بیمه ای به شعبه دوم سازمان تامین اجتماعی بندرامام خمینی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مراجعه می کند.

پس از بیان مشکل خود با تمسخر متصدی مربوطه روبرو و تصمیم به بیان شکایت نزد مدیریت آن سازمان می‌گیرد، پس از مراجعه به مدیریت، رییس و متصدی مربوطه را در کنار هم مشاهده می‌کند که با اعلام اینکه کار شما انجام نمیشود، به صحبت های مراجعه کننده بی تفاوت بوده اند.

پس از مشاجره لفظی، حراست سازمان با حضور در محل و حمله به پیرمرد شاکی ضربه ای به قلب وی وارد می کند که با توجه به انجام عمل قلب توسط این فرد، باعث تنگی نفسی شدید و ضعف وی می شود.

پیرمرد بندرماهشهری پس از گذشت چند ساعت و بدون توجه هیچ فردی خود را به سختی به منزل رسانده و مدت ۴۸ ساعت را با حالی وخیم در بستر سپری می کند.

تمامی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی جزئی از بدنه این سازمان هستند و می بایست بهترین خدمات به آن ها ارائه شود، برخورد مناسب، کوچکترین وظیفه مسئولین این سازمان است، اما اینکه یک مدیرغیربومی تازه کار به جای رفع مشکل و راهنمایی ارباب رجوع این‌چنین رفتاری می کند و از نیروهای حراست خود بابت ضرب و شتم ارباب رجوع حمایت می‌کند جای بسی تعجب است.

در پایان با بیان اینکه حق و حقوق به طور یکسان و با عدالت در ماده قانونی ۶۰۸ و ۶۰۹ رعایت شده است که می‌گوید: شان مراجعه کننده به عنوان ارباب رجوع نباید از بین برود و دستگاه‌های دولتی وظیفه خدمت رسانی دارند و قانونگذار حقوق هر دو طرف را در نظر گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.